Obdelava zasebne telefonske številke zaposlenega

Na Informacijskega pooblaščenca je bilo naslovljeno vprašanje, ali je zaposleni dolžan delodajalcu zagotoviti svojo zasebno telefonsko številko. Delodajalec je preko službenih elektronskih naslovov zaposlene pozval, naj mu za namen zagotovitve dvostopenjske identifikacije, ki bi prinesla večjo informacijsko varnost, sporočijo svojo telefonsko številko. Zaposleni bi ob prijavi v sistem vnesel prvo geslo, ki bi ostalo enako, […]
Pomen obveznosti zagotovitve informacij po 13. členu Splošne uredbe

O pomembnosti zagotovitve informacij po 13. členu Splošne uredbe (zagotovitvi informacij, ki se zagotovijo, kadar se osebni podatki pridobijo od posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki) smo v luči Politike varstva osebnih podatkov (Politika zasebnosti) že veliko govorili. V skladu s 13. členom Splošne uredbe, morajo biti posameznikom zagotovljene naslednje informacije (izpostavljamo le nekatere): […]
Pri strankah ugotovljene nepravilnosti

Ob pregledu poslovanja nekaterih naročnikov, smo ugotovili, da imajo nekateri več spletnih strani (npr. glavno spletno stran in še dodatne strani za posamezne dogodke, projekte, podružnice, …). Pogosto se zgodi, da naročniki pozabijo, da morajo Politiko varstva osebnih podatkov (oz. Politiko zasebnosti) objaviti na vseh svojih spletnih straneh in ne samo na glavni spletni strani. […]