Pravica posameznika do dostopa do zvočnih posnetkov lastnih telefonskih pogovorov

Informacijski pooblaščenec je v mnenju številka 07121-1/2024/1550 pojasnil, da imajo posamezniki pravico dostopati do zvočnih posnetkov svojih telefonskih pogovorov, ki jih podjetja hranijo. Ti posnetki se štejejo za osebne podatke, zato lahko posameznik skladno s 15. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) od podjetja zahteva potrditev, ali se njegovi osebni podatki obdelujejo, in dostop […]
Snemanje telefonskih klicev

Na Informacijskega pooblaščenca je bilo naslovljeno vprašanje v zvezi z dopustnostjo snemanja telefonskih klicev. Informacijski pooblaščenec je pojasnil, da snemanje telefonskih klicev med posamezniki in upravljavci osebnih podatkov ureja Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2). Na podlagi določb tega zakona je snemanje klicev brez privolitve uporabnikov ali ustrezne zakonske podlage načeloma prepovedano. Snemanje je dovoljeno le […]
Snemanje telefonskih pogovorov v javnem sektorju

Informacijski pooblaščenec je prejel vprašanje, ali se v javnem sektorju lahko uvede snemanje telefonskih pogovorov zaradi neprimerne verbalne komunikacije v telefonskih pogovorih, kot so grožnje, žalitve in izsiljevanje. Zakon o elektronskih telekomunikacijah (ZEKom-2) ureja snemanje telefonskih klicev, pri čemer je snemanje in prestrezanje komunikacij brez soglasja uporabnikov načeloma prepovedano. Izjema v javnem sektorju obstaja v […]