Pregledovanje odhodnih klicev zaposlenih

Na Informacijskega pooblaščenca je bilo naslovljeno vprašanje, ali lahko delodajalec pregleduje odhodne klice zaposlenih. V konkretnem primeru se je postavilo vprašanje ali lahko Pošta preveri, ali je pismonoša pred dostavo poklical naslovnika.

Informacijski pooblaščenec je pojasnil, da je preverjanje klicanih številk (telefonska številka, datum in čas ter tip zveze), ki se nanašajo na delovne naloge na službenem telefonu, dopustno, če je predhodno klicanje naslovnikov za določene pošiljke utemeljena delovna obveznost in da pismonoša nadrejenemu pokaže zgolj podatke o relevantnih odhodnih službenih klicih, v skladu z delodajalčevimi predhodno postavljenimi kriteriji, tj. po izbranih telefonskih številkah naslovnikov na določen dostavni dan.

Celotno mnenje Informacijskega pooblaščenca številka 07121-1/2023/822 z dne 16.06.2023 je dostopno tukaj

Navedeno mnenje je relevantno tudi za organizacije z drugim področjem delovanja. Delodajalcu je v interesu, da preveri ali se delovne naloge zaposlenih opravijo korektno, vendar pa mora pri zasledovanju tega cilja v čim večji meri spoštovati delavčevo zasebnost.

Prijava na  enovice

=
* S prijavo na e-novice soglašate, da vaš elektronski naslov uporabljamo za pošiljanje novic in drugih obvestil. Pri tem beležimo vašo dejavnost, kot so odpiranje sporočil in klikanje na povezave, za namen analize, prilagoditve vsebin in izboljšanja naše komunikacije. Več informacij o obdelavi vaših osebnih podatkov, pravni podlagi in vaših pravicah najdete v naši Politiki zasebnosti.

Svojo privolitev lahko kadarkoli prekličete s klikom na povezavo ODJAVA v prejetem sporočilu ali tako, da nas kontaktirate. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, izvedene na podlagi privolitve pred njenim preklicem.