
Varnostno Informacijski Portal
Osrednja točka informacijske varnosti
Portal za pregledno upravljanje skladnosti, tveganj in informacijske varnosti.


Transparentnost
Na enem mestu pokažete varnostne politike, certifikate (ISO 27001, SOC 2), postopke in skladnost z zakonodajo.

Zaupanje strank in partnerjev
Kupci in partnerji dobijo vpogled, kako skrbite za zaščito podatkov in sistemov.

Centraliziran dostop
Vse varnostne politike, analize tveganj, revizijska poročila in dokazila so vedno na dosegu roke.

Skladnost z zakonodajo
GDPR, NIS 2, ZVOP-2, HIPAA, ZInfV-1 – dokazila vedno pripravljena za presoje.

Načrtovanje in izvajanje ukrepov
Načrtovanje in pregled nad izvedenimi aktivnostmi, ukrepi, pregledi, usposabljanji, kot jih zahteva nova zakonodaja (Zakon o informacijski varnosti, NIS 2 direktiva, Zakon o kritični infrastrukturi, 23. člen Zakona o varstvu osebnih podatkov).

Varnostni dogodki in odzivanje
Vodenje evidence varnostnih incidentov in ranljivosti, beleženje ukrepov ter protokolov obveščanja, vključno z možnostjo poročanja in pregleda stanja glede na zahteve notranjih politik in zakonskih obveznosti.

Upravljanje dobavne verige
Podpora vodenju evidence partnerjev v dobavni verigi, presoji njihove kritičnosti, spremljanju izvajanja pogodbenih obveznosti, dostopov do informacijskih sistemov ter upravljanju podizvajalcev.

Upravljanje dokumentacije
Centralno upravljanje dokumentacije, vključno z varnostnimi politikami, analizami tveganj, načrti neprekinjenega poslovanja in obnovitve, poročili in drugimi dokazili. Portal omogoča varno izmenjavo dokumentov ter vključuje dostop do vzorčnih predlog za pripravo dokumentacije.

Presoja in obvladovanje tveganj
Ocenjevanje tveganj in učinkovitosti sprejetih ukrepov. Uporaba metodologije za presojo verjetnosti in posledic za ugotavljanje kritičnosti partnerjev ter podporo načrtovanju ukrepov za zagotavljanje neprekinjenega poslovanja.
Najpogostejša vprašanja
DATAINFO VIP je varnostno-informacijski portal, ki podjetjem omogoča centralno upravljanje skladnosti, dokumentacije, tveganj, incidentov in partnerjev v dobavni verigi.
Portal je namenjen vsem organizacijam, ki se morajo usklajevati z zakonodajo (GDPR, NIS 2, ZVOP-2, ZInfV-1 ipd.) ali industrijskimi standardi (ISO/IEC 27001, SOC 2 …). Še posebej je primeren za podjetja, ki želijo preglednost in dokazljivost pri notranjih ali zunanjih presojah.
Da. Vsa dokazila, poročila, politike in postopki so vedno na voljo v centralnem sistemu. Portal omogoča izvoz dokazil, kar močno olajša notranje in zunanje presoje.
Dokumentacija je centralizirana in vedno na voljo. Namesto da bi ekipa vsakemu partnerju posebej pošiljala dokumente, lahko preprosto omogoči vpogled v portal.
Dobavna veriga danes ni več omejena le na fizične procese, kot so dobava surovin, logistika in distribucija. Z digitalizacijo poslovanja se je močno povečala tudi njena kibernetska dimenzija. To pomeni, da so v verigo vključeni informacijski sistemi, programska oprema, oblačne storitve, komunikacijska orodja in številni zunanji partnerji, ki imajo pogosto dostop do kritičnih podatkov ali sistemov podjetja.
Prav ta povezanost ustvarja nova tveganja:
Napadalci pogosto ciljajo dobavitelje kot šibkejši člen, saj imajo manjše organizacije praviloma slabšo zaščito. Preko njih lahko pridejo do večjih in bolje zaščitenih podjetij.
Znani primeri, kot sta napad na SolarWinds in Kaseya, so pokazali, da lahko kompromitacija enega partnerja prizadene na tisoče podjetij po vsem svetu.
Tveganja vključujejo zlonamerno programsko opremo v posodobitvah, manipulacijo s programsko kodo, zlorabo dostopov tretjih oseb, krajo podatkov in celo sabotažo delovanja sistemov.
Brez ustreznega nadzora nad partnerji in podizvajalci se lahko zgodi, da podjetje izpolnjuje visoke varnostne standarde znotraj svojih zidov, a je vseeno ogroženo zaradi napake ali malomarnosti v dobavni verigi. Zato je informacijska varnost dobavne verige (Supply Chain Cybersecurity) danes ena ključnih prioritet tako v podjetjih kot v regulativnih okvirih (npr. NIS 2, ZInfV-1).
Uporaba DATAINFO VIP poteka prek mesečne ali letne naročnine. Plačate naročnino, portal pa vam zagotavlja:
stalni dostop do vseh funkcionalnosti,
posodobitve in nove funkcionalnosti brez dodatnih stroškov,
centralizirano upravljanje dokumentacije, tveganj in incidentov,
strokovno podporo po potrebi.
Naročnina omogoča, da se osredotočite na varnost in skladnost, brez visokih začetnih investicij ali skrbi glede vzdrževanja sistema.

Praznujemo 7 let informacijske varnosti
Dokumentacija, portal, GAP analiza, penetracijski testi → to spada v okvir Information Security as a Service (SECaaS / ISaaS).
Pravna podpora (npr. GDPR, ZInfV-1, NIS2) → to pa je kombinacija LegalTech in Compliance-as-a-Service (CaaS).
KONTAKTNI OBRAZEC
Želite ponudbo? Imate vprašanje? Pišite nam!
Za vse dodatne informacije in prijavo nas pokličete na telefonsko številko: 02 620 43 00 ali nam pišete na [email protected]